.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش اقتدار ملي در دولت نهم با حضور جوانفکر

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت: دولت نهم با تمركز و تاكيد بر گفتمان انقلاب موجب عزت و افتخار روزافزون ملت ايران در جهان شد.

به گزارش فارس ، علي‌اكبر جوانفكر ‌‌در همايش رهروان ولايت با محوريت تجلي اقتدار ملي در دولت نهم اظهار داشت: عزت و عظمت هر ملتي به آرمان‌ها و آرزوهاي آن ملت بستگي دارد، آرمانها و اهداف ملت ايران آرمانهاي بشري و جهاني است و به همان اندازه نيز ملت ايران از عزت و عظمت بي‌نظيري برخوردار است.
جوانفكر حضور و نقش ايرانيان را در هر نقطه‌اي از جهان موثر و تعيين‌كننده خواند و گفت: موضوعي كه بعضا درباره فرار مغزها مطرح مي شود يك مسئله بحث‌برانگيز و چالشي است.ملت ايران داراي آرمانهاي جهاني است و هزاران مورد مستند وجود دارد كه از نقش موثر و به سزاي ايرانيان در روند حركت و پيشرفت بشريت حكايت مي كند ، بنابراين به بهانه فرار مغزها ، نبايد مانع از حضور موثر و تعيين كننده ايرانيان در جهان شد.
جوانفكر ادامه داد: تمامي مقامات، قوا، دستگاهها و نهادهاي قانوني كشور، قدرت خود را از ملت كسب مي كنند و در واقع ملت بخشي از قدرت خود را به آنها تفويض كرده است تا براي پيشرفت كشور، سامان دادن به امور مردم و تحقق اهداف و آرمانهاي ملت به كار گرفته شود ، بنابراين هيچ فرد و نهادي در كشور نمي تواند قدرتي مستقل از قدرت ملت براي خود فرض كند.
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور خاطر نشان كرد: ساز و كار هاي تعيين شده در قانون اساسي ، ابزارهايي براي اعمال اقتدار ملي محسوب مي شوند و اگر اين ساز و كارها به طور كامل در خدمت ملت و اهداف و آرمانهاي ملي قرار داشته باشد ، قدرت بي پايان و شكست ناپذيري براي كشور فراهم خواهد شد.
وي فاصله انداختن ، جدا كردن و بيگانه كردن دولت و دستگاههاي حكومتي با مردم را يك هدف اساسي نظام سلطه دانست و گفت : در ادوار گذشته ، فضاي سياسي كشور ، در جهت خواست و منويات دشمن بود. به طوريكه جرج بوش در ماههاي پاياني رياست جمهوري‌اش ،به صراحت گفت كه همه چيز خوب پيش مي رفت كه ناگهان با حضور احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري مواجه شديم و او همه برنامه هاي ما را به هم ريخت.
جوانفكر به تشريح شاخص هاي دولت نهم پرداخت و افزود: رئيس جمهور احمدي نژاد ، محور و اساس برنامه هاي خود را براي اداره كشور ، بر عدالت مبتني كرد و اجراي عدالت نيز به منزله تندوري و كندروي نيست بلكه به معني حق گرايي ، ظلم ستيزي‌، قطع دستان زياده‌خواهان ، مبارزه با اشرافي‌گري و هرگونه فساد در پيكره اجتماع و نظام حكومتي است.
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور ، رويكردهاي عزت آفرين دولت نهم را عامل افزايش غرور ، سربلندي و افتخارات فزاينده ملت ايران دانست و گفت : دولت نهم به پشتوانه حمايت ها و همدلي هاي ابراز شده از سوي مردم ، گامهاي بلندي را در جهت پيشرفت كشور ، كاهش مشكلات عمومي و تحقق آرمانهاي ملي به پيش برداشته است.
وي اظهار داشت: مبارزه با فساد اداري و مالي ، مبارزه با ويژه‌خواهي و انحصار‌طلبي و جلوگيري از تعرض به حقوق مردم، مشي اساسي دولت نهم بوده و امروز به موفقيت هاي بزرگي كه در اين زمينه ها به دست آمده است ، افتخار مي كنيم.
جوانفكر تاكيد كرد : پيشرفت هاي بزرگ به دست آمده در دوران رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد ، باعث شد كه ملت ايران بيش از هميشه احساس عزت و عظمت كند.
وي وابسته نبودن اعضاي دولت به گروههاي سياسي را يك عامل مهم و موثر در پيشبرد اهداف بزرگ دولت و به تبع آن ، افزايش اقتدار ملي دانست و افزود: ثبات ، پايداري و استحكام نظام ، عامل موثر ديگري در افزايش اقتدار ملي محسوب مي شود و دولت نهم با تاسي به گفتمان انقلاب اسلامي ، نه تنها به ثبات بيش از پيش نظام كمك كرد بلكه در سايه همين گفتمان ، رئيس جمهور احمدي نژاد به يكي از محبوبترين شخصيت هاي جهاني نزد ملت ها و بويژه در دنياي اسلام تبديل شده است.
وي در پايان اين همايش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي درباره چگونگي فعاليت ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد در انتخابات آينده گفت: سفر من به فريدونكنار سفر تبليغاتي و انتخاباتي نيست‌.
وي افزود: طبيعي ا‌ست كه دولت عملكرد خود را به مردم گزارش دهد، اما آقاي احمدي‌نژاد اعتقادي به صرف هزينه در كارهاي تبليغاتي و انتخاباتي ندارد.
وي در ارتباط با ستادهاي انتخاباتي آقاي احمدي‌نژاد ياد‌آور شد كه ايشان در انتخابات نهم رياست جمهوري نيز هيچ ستادي ايجاد نكرد و ستادهاي مردمي به صورت خودجوش و داوطلبانه ايجاد شدند و در اين دوره نيز ستادهاي انتخاباتي را علاقه‌مندان و حاميان آقاي احمدي نژاد به صورت ابتكاري و نه دستوري يا سازماندهي شده ، برپا خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.